Lipnik 20, 27-540 Lipnik, powiat opatowski, woj. świętokrzyskie
tel. (0-15) 869 14 19, 869 14 10, fax. (0-15) 869 17 54
Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu o/w Lipniku
Numer rachunku : 96 9434 1041 2009 1940 0884 0014
KR.ZUZ.4.4210.189.2021.AK
INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
ADMINISTRACYJNEGO
Zgodnie z art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017 roku – Prawo wodne (Dz. U. z 2021 r. poz. 624, ze zm.) Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sandomierzu informuje, że wszczęto na wniosek Wójta Gminy Lipnik z siedzibą w Lipniku, Lipnik 20; 27-540 Lipnik, postępowanie w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na:
- usługę wodną obejmującą odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych do urządzeń wodnych poprzez projektowane wyloty przykanalików wpustów deszczowych W1 i W2;
- wykonanie urządzeń wodnych tj. rowu przydrożnego otwartego po stronie prawej obejmujące:
a) wykonanie wydłużenia przepustu ∅600 pod drogą gminną w km 0+003 o długość 3 m z umocnieniem wlotu ścianką czołową monolityczną oraz skarp i dna rowu płytami ażurowymi na dz. ew. 171,
b) wykonanie wydłużenia przepustu ∅600 pod drogą gminną w km 0+160 o długość 1m z budową studni betonowej ∅1200mm, na dz. ew. 171,
c) budowa rowu krytego z rur PP średnicy ∅300mm o dł. 34m na odcinku km 0+161 – km 0+195 z umocnieniem wlotu ścianką czołową prefabrykowaną, na dz. 171 i 292,
d) likwidację rowu w związku z budową chodnika na odc. km 0+032,8 – km 0+155,6 oraz km 0+432,6 – km 0+553,6, na dz. ew. 171 i 292.
w ramach realizacji projektu pn. „Przebudowa drogi gminnej 337012T Żurawniki – Lipnik polegająca na budowie chodnika w miejscowości Lipnik ”.
asięg oddziaływania wnioskowanych uprawnień obejmuje obszar w granicach dz. nr ew.:
- 171, 292, 88, 135, 137 i 304 obręb 0006 Lipnik, jednostka ewidencyjna 260203_2 Lipnik, powiat opatowski, woj. świętokrzyskie.
Zgodnie z art. 10 § 1 i art. 73 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuje się, że stronom przysługuje prawo brania czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz wypowiedzenia się co do zebranych w sprawie dowodów i materiałów, a także przeglądanie akt sprawy oraz sporządzanie z nich notatek, odpisów w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Akta sprawy dostępne są w siedzibie Zarządu Zlewni w Sandomierzu, ul. Długosza 4a, 27-600 Sandomierz, pokój nr 1 (poniedziałek – piątek w godz. 800-1600), a ewentualne wnioski i uwagi można składać w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Ponadto informuje się, że po upływie ww. terminu, w przypadku braku zgłoszenia przez strony uwag i ewentualnych uzupełnień do akt sprawy, przedmiotowe postępowanie administracyjne zostanie zakończone decyzją, wydaną w oparciu o posiadane dowody i materiały.
Dariusz Gorzkiewicz
Z-ca Dyrektora Zarządu Zlewni w Sandomierzu
/podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym/
Otrzymują (e-PUAP):