Lipnik 20, 27-540 Lipnik, powiat opatowski, woj. świętokrzyskie
tel. (0-15) 869 14 19, 869 14 10, fax. (0-15) 869 17 54
Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu o/w Lipniku
Numer rachunku : 96 9434 1041 2009 1940 0884 0014
Lipnik, dn. 30.10.2019 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
na zakup i dostawę elementów wyposażenia placówki tworzonej na potrzeby realizacji zadania pn. Utworzenia Klubu Senior+ w miejscowości Kurów - zadanie realizowane w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020
Gmina Lipnik
Lipnik 20, 27-540 Lipnik
tel. 15 869 14 10 fax. 15 869 17 54
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia klubu tworzonego na potrzeby realizacji zadania pn. Utworzenie Klubu Senior+ w miejscowości Kurów — zadanie realizowane w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020. Zamówienie podzielone jest na części:
1. Wyposażenie: AGD, RTV, komputery wg. wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
2. Wyposażenie: meble wg. wykazu stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania
3. Wyposażenie: przyrządy do ćwiczeń fizycznych wg. wykazu stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania
4. Wyposażenie: gry planszowe, rolety okienne, akcesoria kuchenne i łazienkowe wg. wykazu stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Sposób, miejsce i termin dostawy:
1) Zamawiający zastrzega, iż w cenie należy uwzględnić koszty związane z dostawą, montażem i uruchomieniem elementów wyposażenia klubu.
2) Dostawa obejmuje transport, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń budynku elementów wyposażenia pracowni.
3) Całość poszczególnych części zamówienia zostanie dostarczona do klubu jednego dnia, w godz. 8:00-14:00.
4) Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony w formie protokołu odbioru
5) Protokół odbioru stwierdzający prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT.
6) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone elementy wyposażenia pracowni są niezgodne z zamówieniem, są niekompletne lub posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia Zamawiający odmówi odbioru części lub całości przedmiotu zamówienia, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru.
Kryteria oceny ofert oraz Wynagrodzenie:
- Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100% cena). Cenę w ofercie należy podać w złotych polskich. Ceny jednostkowe w ofercie należy ująć w kwocie brutto natomiast wartość oferty należy ująć w kwocie brutto i netto. Ceny w ofercie należy wyliczyć do dwóch miejsc po przecinku.
- Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę cenową i nie może zmieniać jej treści w okresie trwania umowy.
- Ceny jednostkowe z oferty stanowić będą podstawę do ustalenia wartości umowy.
- Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia w granicach do 15 % wartości oferowanej ceny brutto.
- Zamawiający dokona zapłaty przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie do 30 dni od daty otrzymania całości towaru bez uszkodzeń i defektów oraz faktury wraz z protokołem odbioru podpisanym przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego, stwierdzającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Fakturę wraz z protokołem odbioru należy złożyć na dziennik podawczy Zamawiającego.
Gwarancja:
Wykonawca udziela na dostarczone elementy wyposażenia klubu gwarancji na okres 36 miesięcy niezależnie od długości gwarancji udzielonej przez producenta.
Termin oraz sposób składania ofert:
1) Ofertę cenową należy złożyć do dnia 07 listopada 2019 r. do godz. 12:00
2) Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 5 do Zaproszenia.
3) Ofertę cenową należy złożyć na adres: Urząd Gminy w Lipniku, Lipnik 20, 27-540 Lipnik
4) Zamawiający dopuszcza aby oferta cenowa (uzupełniony, wydrukowany i podpisany przez osobę upoważnioną dokument, stanowiący (załącznik nr 5 do Zaproszenia) została przesłana w formie skanu na adres e-mail: inwestycje@lipnik.pl lub nadana faxem: 15 869 17 54.
5) Termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do dnia 29.11.2019 r.
Kontakt z Zamawiającym:
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest Marcin Zieliński (budynek Urzędu Gminy, pok. 23, tel. (015) 869 14 10, w godz.: poniedziałek - piątek— 8.00-14.00.
Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający nie przewiduje zwrotów kosztów udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub odstąpienia od podpisania umowy bez podania przyczyny.
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: § administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lipnik, 27-540 Lipnik 20, tel. 15 8691410, fax: 15 8691754; § w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem e-mail: iod@lipnik.pl, tel. 15 8691410; § Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego RG-IV.ZPP.23.2019 pn. Utworzenie Klubu Senior+ w miejscowości Kurów prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; § odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; § Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; § obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; § w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; § posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; § nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Załącznik nr 1 - Wyposażenie:
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - Wyposażenie: AGD, RTV, komputery
2. Załącznik nr 2 - Wyposażenie: meble
3. Załącznik nr 3 - Wyposażenie: przyrządy do ćwiczeń fizycznych
4. Załącznik nr 4 - Wyposażenie: gry planszowe, rolety okienne, akcesoria kuchenne i łazienkowe
5. Załącznik nr 5 – Formularz oferty cenowej
6. Załącznik nr 6 – projekt Umowy
Wójt Gminy Lipnik
mgr Andrzej Grządziel
Załącznik nr 1 - Wyposażenie: AGD, RTV, komputery
Załącznik nr 2 - Wyposażenie: meble
Załącznik nr 3 - Wyposażenie: przyrządy do ćwiczeń fizycznych
Załącznik nr 4 - Wyposażenie: gry planszowe, rolety okienne, akcesoria kuchenne i łazienkowe
Załącznik nr 5 – Formularz oferty cenowej