Lipnik 20, 27-540 Lipnik, powiat opatowski, woj. świętokrzyskie
tel. (0-15) 869 14 19, 869 14 10, fax. (0-15) 869 17 54
Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu o/w Lipniku
Numer rachunku : 96 9434 1041 2009 1940 0884 0014
Lipnik: Wykonanie zastępczej studni wierconej na ujęciu we Włostowie.
Numer ogłoszenia: 200809 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipnik , Lipnik 20, 27-540 Lipnik, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8691410, 8691419, faks 15 8691754.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zastępczej studni wierconej na ujęciu we Włostowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zastępczej studni wierconej na ujęciu we Włostowie Podstawowe dane dla wykonania studni wierconej zastępczej nr 4a we Włostowie 1. Sposób wiercenia: mechaniczny, udarowy 2. Głębokość otworu: 80,0 m 3. Zarurowanie: rury fi 20 cali (508 mm) do głębokości 12,0 m (do usunięcia po uzgodnieniu) rury fi 18 cali (457 mm) do głębokości 25,0 m (w korku iłowym o dług. 5,0 m) bez rurowania do głębokości 80,0 m Uwaga: w przypadku niestabilności ścian otworu w interwale 25,0-80,0 m wiercić w rurach fi 14 cali (356 mm) (do usunięcia) 4. Zafiltrowanie otworu: średnica fi 250-300 mm rura nadfiltrowa długość 18,0 m (z zamkiem) rura perforowana górna długość 15,0 m rura międzyfiltrowa długość 4,0 m rura perforowana dolna długość 20,0 m rura podfiltrowa długość 3,0 m (z denkiem) 5. Spodziewany profil otworu: 0,0 - 10,0 m gleba, lessy (CZWARTORZĘD) 10,0 - 15,0 m zwietrzelina dolomitów 15,0 - 100,0 m dolomity zbite, spękane, z krzemieniami (DEWON ŚRODKOWY - eifel) 6. Spodziewane zwierciadło wody: 23,0 m p.p.t., swobodne 7. Pompowanie otworu: a) pompowanie oczyszczające co najmniej 24 godziny b) pompowanie pomiarowe trzystopniowe: 24 godz. + 24 godz. + 24 godz. = 72 godz. 8. Odprowadzenie wody z pompowania rurociągiem do kanalizacji na terenie ujęcia. 9. Badania wody: - dwie próby wody pobrane pod koniec II i III stopnia pompowania (badanie fizykochemiczne i bakteriologiczne z orzeczeniem o jakości wody) - jedna próba wody do badań technologicznych (sposób uzdatniania wody) 10. wykonanie obudowy studni o wymiarach 2,5 x 2,5x 2 (dł. x Szer. x Wys. ) z bloczków betonowych, pokrywa obudowy metalowa, ze spadkiem dwustronnym (dwudzielna zabezpieczona przed przesiąkaniem do wewnątrz wód opadowych, z drabinka oraz kominkiem wentylacyjnym w wersji umożliwiającej możliwość skażenia wody w studni z zewnątrz. Wykończenie ścian i podłogi płytkami ceramicznymi. Górna część obudowy wyprowadzona ponad poziom gruntu na wysokość ok. 25-30 cm związana wiecem żelbetonowym. Wykonanie wokół obudowy opaski z kostki brukowej 6 cm o szerokości 0,5 m na podsypce cementowo piaskowej ograniczonej obrzeżem betonowym. 11. wykonanie na ścianie wewnętrznej obudowy studni elektrycznej skrzynki przyłączeniowej. 12. Budowa wodociągu tłocznego oraz podłączenie wywierconej studni do istniejącego rurociągu tłocznego zasilającego zbiorniki wyrównawcze rurą fi 160 z rur PE zgrzewanych o długości 30 mb. 13. wyposażenie studni w pompę głębinową dostosowaną do wydajności studni i jej zatwierdzonych zasobów wraz kablem energetycznym długości ok. 65 mb, oraz orurowaniem i wodomierzem studziennym wyposażony w nadajnik impulsów. 14. Wykonanie linii elektrycznej od szafy sterowniczej znajdującej się w istniejącym budynku technologicznym do przyłączeniowej skrzynki elektrycznej znajdującej się na ścianie obudowy studni. Wykonanie linii z kabla ziemnego w wykopie na odcinku 60 mb. Parametry kabla dostosowane do mocy zainstalowanej pompy i odległości studni od miejsca zasilania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie przynajmniej jednej roboty w ramach jednej umowy polegającej na wykonaniu studni głębinowej o głębokości min 80 mb.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarte są we wzorze umowy który stanowi załącznik do niniejszego postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lipniku 27-540 Lipnik 20 pok nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lipniku 27-540 Lipnik 20 pok. nr 19 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - plik .pdf - POBIERZ