Lipnik 20, 27-540 Lipnik, powiat opatowski, woj. świętokrzyskie
tel. (0-15) 869 14 19, 869 14 10, fax. (0-15) 869 17 54
Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu o/w Lipniku
Numer rachunku : 96 9434 1041 2009 1940 0884 0014
Wyjaśnienie nr 2 do SIWZ z dnia 13.02.2015 - plik .pdf - POBIERZ
Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ z dnia 09.02.2015 - plik .pdf - POBIERZ
Lipnik: Przebudowa drogi gminnej Włostów 13 celem poprawy bezpieczeństwa ruchu
Numer ogłoszenia: 23752 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipnik , Lipnik 20, 27-540 Lipnik, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8691410, 8691419, faks 15 8691754.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Włostów 13 celem poprawy bezpieczeństwa ruchu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Włostów 13 celem poprawy bezpieczeństwa ruchu na odcinku od km 0+000 do km 0+450 o długości 450,00 mb. i szerokości 5,50 i 5,00 mb o nawierzchni bitumicznej. Na całej długości przebudowywanej drogi zakłada się obustronne ograniczenie nawierzchni jezdni krawężnikiem betonowym 15x30 cm układanym na ławie betonowej z oporem. Na przebudowywanym odcinku założono po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej jej wyrównanie mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości średnio 75 kg/m2, ułożenie warstwy pośredniej z geosyntetyku, ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 5 cm. Na chodniku założono nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm układanej na podsypce cementowo- piaskowej lub grysie o uziarnieniu 0-7 mm gr. 5 cm. Odcinek długości 630m. Zjazdy w ciągu chodnika, na drogi boczne oraz zatoki postojowe w technologii - o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. Przewidziano również modernizację istniejących skrzyżowań poprzez korektę promieni włączeń oraz wyprowadzenie rozjazdów na drogi przyległe. Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi. Przewidziano również wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej z rur PEHD SN8 o średnicy 400 mm o długości 51 mb z włączeniem do istniejącego naturalnego zbiornika wodnego na odparowanie. W celu usprawnienia odwodnienia na całej długości krawężnika przewidziano wykonanie ścieku przykrawężnikowego szerokości 20 cm z kostki brukowej betonowej gr 6 cm układanego na ławie betonowej gr 15 cm. W ramach przebudowy przewidziano ustawienie oznakowania pionowego w ilości 22 szt. oraz wykonanie oznakowania poziomego. Na chodniku w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową przewidziano ustawienie barier łańcuchowych o długości 15 m, montaż oświetlenia ulicznego hybrydowego (solarno-wiatrowego) w ilości 1 szt. oraz wymianę starych opraw oświetleniowych na istniejących słupach (12 szt.) na oprawy LED. Szczegółowy zakres robót zawierają przedmiary robót oraz dokumentacja techniczna. Wykonawca wykona pełną obsługę geodezyjną przedmiotu umowy w tym inwentaryzację powykonawczą inwestycji. Całość materiałów zabezpiecza Wykonawca..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi , specjalność budowa dróg oraz przynależeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. (ustawa z dnia 07.lipca 1994r. Prawo budowlane - z póź. zmianami) Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca w wykazie osób wykaże na stanowisko kierownika budowy osobę posiadającą ww. uprawnienia wraz z oświadczeniem o posiadaniu przez tę osobę uprawnień i przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszego warunku na postawie informacji zawartych w złożonych dokumentach spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
w/w warunki opisane są we wzorze umowy który stanowi załącznik do postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lipnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lipniku 27-540 Lipnik 20 pok nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lipniku 27-540 Lipnik 20 pok. nr 19 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - plik .pdf - POBIERZ
Załączniki do SIWZ - plik .pdf - POBIERZ
Kosztorys ofertowy plik .pdf - POBIERZ
Przedmiar robót - plik .pdf - POBIERZ
Dokumentacja techniczna - plik .ZIP - POBIERZ
Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót - plik .pdf - POBIERZ
Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ z dnia 09.02.2015 - plik .pdf - POBIERZ
Wyjaśnienie nr 2 do SIWZ z dnia 13.02.2015 - plik .pdf - POBIERZ