Lipnik 20, 27-540 Lipnik, powiat opatowski, woj. świętokrzyskie
tel. (0-15) 869 14 19, 869 14 10, fax. (0-15) 869 17 54
Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu o/w Lipniku
Numer rachunku : 96 9434 1041 2009 1940 0884 0014
Lipnik: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2 873 967,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 72 400,00 zł oraz na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 2 801 567,00 zł.
Numer ogłoszenia: 153620 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Wyjaśnienie nr 2 do SIWZ z dnia 29.06.2015 - plik .pdf - POBIERZ
Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ z dnia 26.06.2015 - plik .pdf - POBIERZ
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipnik , Lipnik 20, 27-540 Lipnik, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8691410, 8691419, faks 15 8691754.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2 873 967,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 72 400,00 zł oraz na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 2 801 567,00 zł..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2873967,00 zł, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 72400,00 zł oraz na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 2 801 567,00 zł. I. Okres kredytowania :od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r. II. Kredyt w PLN. III. Kwota kredytu: Kredyt w kwocie do 2 873 967,00 będzie wykorzystany sukcesywnie w miarę potrzeb najpóźniej do 31.12.2015r. Kredyt uruchomiony będzie w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego o brzmieniu: Gmina Lipnik. Rachunek Nr: 65 8493 0004 0190 0306 8202 0001 Kredyt będzie uruchomiony w dwóch transzach: I transza w kwocie 1 991 359.00 zł płatna w terminie do 31 .07.2015r. II transza w kwocie 882 608.00 zł płatna w terminie do 29 .12.2015r. 1. Kredyt oprocentowany w okresie karencji spłaty według zmiennej stawki WIBOR 1M na dzień 24.04.2015r. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez żadnych dodatkowych opłat, prowizji itp. ze strony zamawiającego na rzecz Banku. W przypadku Banku potrzeby wykorzystania Kredytu w pełnej wartości zamawiający poinformuje Bank o tym fakcie pisemnie. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości kredytu jak również wydłużenie spłaty kredytu bez dodatkowych opłat, prowizji itp. ze strony zamawiającego. 4. Karencja w spłacie kredytu do 31.12.2020r. Spłata kredytu planowana jest na lata 2021-2025 i odsetek na lata 2015-2025r. 5. Spłata odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych w terminie do 10-go dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni, począwszy od miesiąca następnego po uruchomieniu kredytu. 6. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, iż oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 1M powiększone o marżę banku. Kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej, równej stopie WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych na rynku międzybankowym powiększonego o marżę procentową banku. 8. W sytuacji, gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej odsetki liczone będą do dnia faktycznej spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacji i innych opłat. 9.Zamawiający zastrzega zmianę terminu wykorzystania kredytu nie ponosząc z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. Kredyt będzie wykorzystany najpóźniej do 31 grudnia 2015r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Decyzje Prezesa Narodowego Banku Polskiego o wyrażeniu zgody na utworzenie Banku lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności przez Bank lub inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe z dnia 31 stycznia 1989r. Wykonawcy - instytucje kredytowe w rozumieniu art 4 ust. 1 pkt 17 ustawy Prawo Bankowe muszą dostarczyć zezwolenie wydane przez właściwe władze nadzorcze państwa macierzystego, obejmujące swoim zakresem wykonanie czynności bankowych, o których mowa w art. 5 ust 1pkt 3 ustawy Prawo Bankowe.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
warunki zmian postanowień umowy zawarte są w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipnik 27-540 Lipnik 20 Pokój nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lipnik 27-540 Lipnik 20 Pokój nr 35.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - plik .pdf - POBIERZ
Załączniki do SIWZ - plik .pdf - POBIERZ
Harmonogram spłaty kredytu - plik .pdf - POBIERZ
Harmonogram spłaty kredytu - plik .excel- POBIERZ
Uchwała RIO nr 39/2015 - plik .PDF - Pobierz
Uchwała RIO nr 53/2015 - plik .PDF - Pobierz
Uchwała RG w Lipniku nr V/26/2015 - plik .pdf - POBIERZ
Uchwała RG w Lipniku nr V/27/2015 - plik .pdf - POBIERZ
Uchwała RG w Lipniku nr V/29/2015 - plik .pdf - POBIERZ
Uchwała RG w Lipniku nr VI/44/2015 - plik .pdf - POBIERZ
Uchwała RG w Lipniku nr VII/59/2015 - plik .pdf - POBIERZ
Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ z dnia 26.06.2015 - plik .pdf - POBIERZ
Wyjaśnienie nr 2 do SIWZ z dnia 29.06.2015 - plik .pdf - POBIERZ